Forum metalowe Strona Główna  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 
 Ogłoszenie 
ZAPRASZAM DO REGULAMINU NOWYCH FORUMOWICZóW

Poprzedni temat :: Następny temat
Trist
Autor Wiadomość
Sarmak 
Motherfucker
Złośliwa Baba Jaga



Wiek: 114
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 2146
Skąd: Bispegata
Wysłany: 2008-10-27, 17:25   Trist

Cóż, miałem napisać o Trist już bardzo dawno, ale z racji że bywam tu coraz rzadziej - nie ma kiedy. Dopiero wziąłem się dziś za to, a z racji że jestem fanem muzyki tego Czecha to napiszę co nieco więcej.

Mózgiem tego projektu jest niejaki Jan, mieszka w Ołomuńcu na Czechach. Sporo się zainteresowałem osobą tego kolesia, a z racji że lider pewnego zespołu który tutaj swojego czasu recenzowałem jest moim BARDZO dobrym kolegą i znajomym , współpracował z nim jakiś czas - opowiedział mi o nim to i owo. Generalnie, pomijam fakt że na scenie spod szyldu" Depressive Black Metal" jest sporo głupich i fałszywych fajfusów którzy na lewo i prawo biadolą jak to jest im źle a mają kasy na dwa domy (np lider Hypothermia). Co jak co - Jan do nich nie należy, wiem mniej więcej co się z nim działo i jak się ma teraz,nie chcę o tym opowiadać bo czuję że byłoby to nie w porządku w stosunku co do Janka. Jedno jest pewne - wszystko przelał na muzykę. Obecnie już nie nagrywa, niech chłop odpocznie.