1. The Gathering - "How To Measure A Planet"
2. Porcupine Tree - "Up The Downstair"
3. Pain Of Salvation - "The Perfect Element"
4. Anathema - "Judgment"
5. Anathema - "A Fine Day To Exit"
6. Decapitated - "Organic Hallucinosis"
7. Enigma - "The Sreen Behind The Mirror"
8. The Gathering - "Mandylion"
9. Riverside - "Out Of Myself"
10. Pure Reason Revolution - "The Dark Third"
1. Lake Of Tears – Headstones
2. Iron Maiden - Somewhere In Time
3. Moonspell - Irreligious
4. Type O Negative – October Rust
5. Coma – Pierwsze Wyjście Z Mroku
6. Soulfly – Soulfly
7. Janis Joplin - Janis Joplin’s Greates Hits
8. Vader – Litany
9. The Cranberries - No Need To Argue
10. Marek Grechuta - Ocalić Od Zapomnienia
_________________ Great cosmos, crimson ocean
Waves riding empty motions
Bring twilight, bring new night
Now silent demon sleeping...
1.Pantera - Vulgar Display Of Power
2.Machine Head - Burn My Eyes
3.Mettalica - Master Of Puppets
4.Korn - Issues
5.Apocalyptica - Cult
6.Hunter - Medeis
7.Sepultura - Chaos AD
8. Slayer - South Of Heaven
9. Led Zeppelin - IV
10.Marylin Manson - Mechanical Animals
1. Dream Theater - Systematic Chaos
2. Mastodon - Blood Mountain
3. Khoma - The Second Wave
4. ISIS - Oceanic
5. Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet
6. Red Sparowes - Every Red Heart Shines Towards The Red Sun
7. Ulver - Perdition City
8. Coheed & Cambria - IV
9. Dream Tehater - Train Of Thought
10. Slipknot - Vol 3
Dołączyła: 29 Mar 2006 Posty: 3678 Skąd: Moja Jaskinia
Wysłany: 2007-06-28, 18:54
Podziwiam Was . Ja nie byłbym w stanie wybrać tych 10 najlepszych płyt. A w sumie to i po co? Żeby później co kilka miesięcy wszystko zmieniać? Są zespoły od których wszystko w ciemno biorę i się zakochuję, więc wybranie ich jednej, najlepszej płyty byłoby zbyt karkołomne .
Sorki że nie do końca na temat .
_________________ "How could this go so very wrong
that I must depend on darkness
would anyone follow me further down
How could this go so very far
that I need someone to say
what is wrong
not with the world but me..."
Podziwiam Was . Ja nie byłbym w stanie wybrać tych 10 najlepszych płyt. A w sumie to i po co? Żeby później co kilka miesięcy wszystko zmieniać? Są zespoły od których wszystko w ciemno biorę i się zakochuję, więc wybranie ich jednej, najlepszej płyty byłoby zbyt karkołomne .
Sorki że nie do końca na temat .
Aj daj spokój, u mnie to jest nagminne i dopiero niedawno przestałem myśleć w tej kategorii
[ Dodano: 2007-06-29, 08:25 ]
Jedynie mogę się udzielić w temacie "płyty 2007" ale tak to już dziękuje...
No u mnie to będzie chyba mały problem, ale mogę spróbować
1. Summoning- Oath Bound
2. Summoning- Dol Guldur
3. Summoning- Minas Morgul
4. Mortal Treason- A call to the Martyrs
5. Mendeed- The Dead Live by Love
6. Therion- Vovin
7. Ice Ages- This Killing Emptiness
8. Simon & Garfunkel- Greatest Hits
9. Ad Hominem- Planet Zog the End
10. Bathory- Blood on Ice
W sumie to bym musiał zabrać dużo płyt ale tych słucham najczęsciej, i pomagają mi przetrwać w różnych trudnych chwilach.
a jakby mnie zabierali na bezludną wyspę, to bym jeszcze kilka rzeczy wrzucił do mp3:D
1. Bathory - "Blood On Ice"
2. Bathory - "Hammerheart"
3. Storm - "Nordavind"
4. Infernal War - "Terrorfront"
5. Anathema - "Alternative 4"
6. Slayer - "Reign In Blood"
7. Summoning - "Let Mortal Heroes Sing Your Fame"
8. Falkenbach - "Ok Nefna Tysvar Ty"
9. A Perfect Circle - "Mer De Noms"
10. A Perfect Circle - "13th Step"
Siakoś tak.
_________________ We are The Borg, lower your shields and surrender your ships. Your biological and technological distinctiveness will be added to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile.
1. Genesis - "The Lamb Lies Down On Broadway"
2. Sigur Rós - "Agaetis Byrjun"
3. Sigur Rós - "()"
4. Dream Theater - "Metropolis Part II -Scenes From A Memory"
5. Opeth - "Damnation"
6. Ayreon - "The Human Equation"
7. Porcupine Tree - "Fear Of A Blank Planet"
8. Pure Reason Revolution - "The Dark Third"
9. Camel - "Harboure Of Tears"
10. COMA - "Zaprzepaszczone siły wielkiej armii świętych znaków"
Dołączył: 02 Maj 2007 Posty: 112 Skąd: nie pamietam
Wysłany: 2007-07-03, 11:26
Metallica-And justice for all
Judas Priest-Painkiller
Pantera-Vulgar display of power
Edge of sanity-spectral sorrow
Down-II
Bathory-Blood fire Death
Tool-Lateralus
Sepultura-Roots
System of a down-Toxicity
Faith no more-angel dust
...
i jeszcze wiele innych
_________________ sex, drugs, and then Heavy metal
1. Rage Against the Machine - self titled
2. Opeth - Blackwater Park
3. Strapping Young Lad - City
4. Rage - Speak of the Dead
5. Megadeth - Rust in Peace
6. Slayer - Reign in Blood (+ kilka kawałków z innych płyt, tak w ramach digipacka ;p)
7. Soulfly - Dark Ages
8. Tool - Lateralus
9. Mastodon - Blood Mountain
10. SoaD - self titled
1.Summoning - Lugburz
2.Nargaroth - Rasluka Part II
3.Windir - Arntor
4.Satyricon - Nemesis Divina
5.Drudkh - The Swan Road
6.Wedard - Ein Leben in der Ewigkeit
7.Velvet Cacoon - Dextronaut
8.Beatrik - Requiem of December
9.Abbysic Hate - Suicidal Emotions
10.Nocturnal Depression - Nostalgia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach