Forum metalowe Strona Główna  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 
 Ogłoszenie 
ZAPRASZAM DO REGULAMINU NOWYCH FORUMOWICZóW

Poprzedni temat :: Następny temat
Mocny czy słaby łeb??

Mocny czy słaby łeb? - jaki Ty masz :)
Słaby
43%
 43%  [ 36 ]
Mocny
56%
 56%  [ 46 ]
Głosowań: 82
Wszystkich Głosów: 82

Autor Wiadomość
voit 
srokojebca



Wiek: 28
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 92
Skąd: UK
Wysłany: 2009-01-22, 13:14   

ja mam tak ze wypije 3 piwa a potem juz sie rozluzniam wiec idzie z gorki tak do 6 piwa. potem jest wino albo cos mocniejszego np. whisky albo wódka pare kieliszków a potem to wszystko jedno co :D zazwyczaj nie wiem jak sie taka impreza konczy ale mi sie to podoba bo jakym sie nie chcial sie schlac to bym wogole nie zaczynal pic
_________________
You say forgive him, I say revange
 
Niegłupi Jaś 
Motherfucker



Dołączyła: 29 Mar 2006
Posty: 3678
Skąd: Moja Jaskinia
Wysłany: 2009-01-22, 18:08   

voit napisał/a:
ja mam tak ze wypije 3 piwa a potem juz sie rozluzniam wiec idzie z gorki tak do 6 piwa. potem jest wino albo cos mocniejszego np. whisky albo wódka pare kieliszków a potem to wszystko jedno co :D zazwyczaj nie wiem jak sie taka impreza konczy ale mi sie to podoba bo jakym sie nie chcial sie schlac to bym wogole nie zaczynal pic



:lol:
_________________
"How could this go so very wrong
that I must depend on darkness
would anyone follow me further down
How could this go so very far
that I need someone to say
what is wrong
not with the world but me..."
 
Zubru22 
srokojebca



Wiek: 29
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 102
Skąd: Piekło
Wysłany: 2009-06-07, 10:39   

No i mocny i słaby łeb ma zalety :]
Jeśli masz słaby to łatwo sie upijasz...więc małe koszty, kilka piw i masz zabawe. Ale jeśli masz mocną to też jest fajnie,możesz brać udział w piciu na umór,śmiać sie z tych którzy sie upili czy chwalić się ile ostatnio wypiłeś i nic Cie nie było :cool:
_________________
Zniszczenie prowadzi na wyboistą droge...ale to z niego rodzi się twórczość.
 
Ceandric 
Motherfucker
tzw. metalowiec



Wiek: 30
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 2267
Skąd: z pokoju
Wysłany: 2009-06-08, 16:08   

Zubru22 napisał/a:
No i mocny i słaby łeb ma zalety :]
Jeśli masz słaby to łatwo sie upijasz...więc małe koszty, kilka piw i masz zabawe.


No dobra, ale pomyślmy - idziesz na całonocną zabawę i masz do wyboru schlać się w trupa w pierwszej połowie, albo tankować w siebie regularnie w odpowiednich odstępach czasu, i wyjść z imprezy trzeźwy jak świnia. :P Obie opcje niezbyt zachęcające ;)
_________________
\m/

"Naród jest wspaniały, tylko ludzie chuje" - Józef Piłsudski

mod=master of disaster

http://www.lastfm.pl/user/Mikhael1504/

www.polski-bux.pl/?r=mikhael1504 <- ty troszkę zarobisz i ja troszkę zarobię
 
 
tomash 
Motherfucker



Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 2671
Wysłany: 2009-06-08, 18:58   

A mnie ciekawi jaka ilość alkoholu by mnie zniszczyła w tym momencie :P
_________________
Last.fm
 
 
Zubru22 
srokojebca



Wiek: 29
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 102
Skąd: Piekło
Wysłany: 2009-06-08, 20:28   

tomash nie ma innego wyjścia niż sprawdzić...najlepiej zamów cysternę piwa lub więcej a potem powiedz jaki wynik. Czasem fajnie jest sie upić,schlać się i zapomnieć o zmartwieniach...wstawić sie też jest fajnie,luz i czysta zabawa no i 100% świadomości :D Nawet bycie Abstynentem może być zabawne. Mi czasem nie trzeba alkoholu żeby śmiać sie w towarzystwie ludzi już pijanych.
_________________
Zniszczenie prowadzi na wyboistą droge...ale to z niego rodzi się twórczość.
 
tomash 
Motherfucker



Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 2671
Wysłany: 2009-06-08, 21:47   

Cysterna to by mnie zabiła :D Po ponad półtorej roku nie picia myślę dwa browki wystarczą żebym był "zrobiony"
_________________
Last.fm
 
 
Zubru22 
srokojebca



Wiek: 29
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 102
Skąd: Piekło
Wysłany: 2009-06-09, 20:38   

No po takiej przerwie to napewno...nie wiem czy palisz czy nie ale jakbyś zajarał do tych dwóch browarów to już byś w ogóle miał bombe ;D
_________________
Zniszczenie prowadzi na wyboistą droge...ale to z niego rodzi się twórczość.
 
tomash 
Motherfucker



Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 2671
Wysłany: 2009-06-10, 20:30   

Nie palę, należe do, jakby to powiedział facet od poznawczej, "nałogowo niepalących" ;)
_________________
Last.fm
 
 
R. 
srokojebca



Wiek: 29
Dołączył: 17 Kwi 2009
Posty: 85
Skąd: my mind
Wysłany: 2009-08-09, 10:04   

piwo i papieros to świetne połączenie
_________________
Polly chce ciacho

http://img.menelgame.pl/c...uren/671125.jpg
 
Niszczuk 
jeżojebca
demigod



Wiek: 27
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 979
Skąd: z Hangaru 18
Wysłany: 2009-08-09, 10:59   

nie da sie ukryc.
 
 
elviElViedor 
Motherfucker
Elvis



Wiek: 26
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 1753
Skąd: Solec
Wysłany: 2011-07-12, 15:03   

Słaba. Z racji na brak bodźców, aktualnie ćwiartka by mnie zabiła pewno ;)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Wolne domeny internetowe | Szkolny mundurek - ankieta |

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIBlack modified by Falcone